S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Tel.: +420 731 485 674      E-mail: botickarna@botickarna.cz     


Jak na reklamaci?
Jak reklamovat?

1. On-line sepsání reklamace:

  • Pro nezaregistrované zákazníky: 
    • Vyplňte reklamační formulář online ZDE. Potřebujete účtenku z prodejny.
  • Pro registrované zákazníky s Věrnostním programem:
    1. Přihlaste se do zákaznického portálu
    2. Najděte danou prodejku ve svém osobním nastavení
    3. Klikněte na tlačítko "Reklamace" a postupujte dle instrukcí. Potřebujete číslo objednávky, datum nákupu a zaplacenou částku.

2. Off -line sepsání reklamace:

  • K reklamaci je třeba třeba doložit doklad o koupi zboží (případně i kopie) a vyplněný reklamační list (lze vyplnit i na prodejně).

3. Doručení reklamovaného zboží:

  • Následně přineste reklamované zboží osobně na prodejnu Čápkova 15/7, 602 00 Brno-Veveří
  • Nebo zašlete reklamované zboží spolu s číslem reklamace jako doporučený balíček na adresu prodejny Čápkova 15/7, 602 00 Brno-Veveří
  • Poštovné bude proplaceno v případě uznání reklamace

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NjkwYTA