1. On-line sepsání reklamace:
- Pro nezaregistrované zákazníky:
- Vyplňte reklamační formulář online ZDE. Potřebujete účtenku z prodejny.
- Pro registrované zákazníky s Věrnostním programem:
1. Přihlaste se do zákaznického portálu
2. Najděte danou prodejku ve svém osobním nastavení
3. Klikněte na tlačítko "Reklamace" a postupujte dle instrukcí. Potřebujete číslo objednávky, datum nákupu a zaplacenou částku.
2. Off -line sepsání reklamace:
- K reklamaci je třeba třeba doložit doklad o koupi zboží (případně i kopie) a vyplněný reklamační list (lze vyplnit i na prodejně).
3. Doručení reklamovaného zboží:
- Následně přineste reklamované zboží osobně na prodejnu Čápkova 15/7, 602 00 Brno-Veveří
- Nebo zašlete reklamované zboží spolu s číslem reklamace jako doporučený balíček na adresu prodejny Čápkova 15/7, 602 00 Brno-Veveří
- Poštovné bude proplaceno v případě uznání reklamace