1.1. Záruka na výrobní vady odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku, případně zvláštních právních předpisů, zpravidla je to 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným nebo nesprávným používáním, nesprávným skladováním.
1.2. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy, zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, kdy zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání. Dojde-li k výměně zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží. Pokud není záruční list zaslán spolu se zbožím, jako takový slouží faktura nebo jednoduchý daňový doklad, který Vám bude předán nebo elektronicky zaslán.
1.3. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího.
1.4. Zboží zákazník osobně přinese nebo zašle jako doporučený balíček na adresu prodejny, Čápkova 15/7, 602 00 Brno-Veveří,nikoliv na sídlo společnosti. (skutečně vynaložené náklady na poštovné uhrazené v souvislosti se zasláním reklamovaného zboží v případě uznání reklamace jako oprávněné společnost proplatí na základě žádosti zákazníka po předložení podacího lístku nebo přepravního listu).
1.5. Společně se zbožím doloží zákazník kopii dokladu prokazujícího koupi zboží a vyplněný reklamační list . Reklamační list s Vámi rádi sepíšeme i na prodejně.
1.6. Reklamaci může zákazník vyplnit i on-line v naší zákaznické aplikaci .
- Pokud nejste registrovaný zákazník, přejděte rovnou do sekce „Jak reklamovat zboží“. V dialogovém menu zvolte, že nemáte Věrnostní program. Postupujte dále dle instrukcí. Zákaznická sekce je intuitivní. V online formuláři zadáte číslo objednávky, datum a zaplacenou částku. Zvolíte konkrétní zboží a pomocí tlačítka "reklamovat online" vyplníte reklamační protokol. Po vyplnění reklamačního protokolu bude reklamaci přiděleno reklamační číslo. Toto číslo vložíte do balíku k reklamovanému zboží. Stačí i rukou napsané na papíru. Reklamované boty přinesete nebo zašlete do kamenného obchodu Botičkárna. (Prosím nezasílejte zboží na sídlo firmy do Prahy.)
- Pokud jste registrovaný zákazník a máte Věrnostní program, přihlašte se do našeho zákaznické portálu a ve svém osobním nastavení najděte danou prodejku, pokud jste ji zaevidovali na své konto. Klikněte na detail prodejky, následně klikněte na tlačítko Reklamace. Postupujte dále dle instrukcí. Zákaznická sekce je intuitivní.
V online formuláři zadáte číslo objednávky, datum a zaplacenou částku. Zvolíte konkrétní zboží a pomocí tlačítka "reklamovat online" vyplníte reklamační protokol. Po vyplnění reklamačního protokolu bude reklamaci přiděleno reklamační číslo. Toto číslo vložíte do balíku k reklamovanému zboží. Stačí i rukou napsané na papíru. Reklamované boty přinesete nebo zašlete do kamenného obchodu Botičkárna. (Prosím nezasílejte zboží na sídlo firmy do Prahy.)
1.7. Reklamace zboží zakoupeného do 24.6.2022 prosím zasílejte na adresu sídla firmy předchozího provozovatele. Dr. Kaufmann electronic, s.r.o., Šafránka 59, 664 34 Rozdrojovice, telefon +420 775 968 287, email: botickarna@seznam.cz.
1.8. Reklamované zboží musí být vždy čisté. Prodávající si vyhrazuje právo špinavé zboží nepřevzít do doby, než bude připraveno k převzetí pro reklamaci.
1.9. Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží dovozci či k prodejci a končí vyřízením reklamace u dovozce, výrobce či u prodejce.
1.10. Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách ČOI. www.coi.cz
Reklamační podmínky jsou platné od: 1.7.2022
Poslední aktualizace proběhla dne 30.5.2024